A mobilitás növelés káros hatásai – miért nem mindig jó mozgástartományt növelni!

2  komment

Mikor lehet káros a mobilitás növelés?

👀 Túl sokan akarnak “csípőt nyitni”, “lótuszban ülni” és “mozgástartományt fokozni” anélkül, hogy egy percre megállnának, és átgondolnák, hogy pontosan miért is gyakorolják ezt – azaz pontosan milyen célból akarják növelni a (vendégeik ) ízületei mobilitását???

– Mert egészséges? / de vajon biztos mindig egészséges-e egy ízület mobilitásának a növelése? /
– Mert mindenki ezt csinálja?
– Rosszabb esetben, mert jól fog mutatni az instán?

🧠 Pontosan tudjuk, hogy az elvesztett mobilitás visszaszerzése és a mobilitás megőrzése egyértelműen a hasznunkra válik – erről szól rengeteg korábbi videóm – és sokszor pont ennek a hiánya a gond az edzéseinkben és az életmódunkban.

🧘‍DE VAN PÁR SPECIÁLIS ESET, AMIKOR EZ TELJESEN MÁSKÉPP LEHET – és ez a videó most erről szól :

– arról a sportolóról vagy edzőről, aki szeret “egyre mélyebbre belemenni”…
– egyre nagyobb hidat csinálni
– egyre közelebb kerülni a spárgához vagy a lótuszüléshez…

A sok – jellemzően gerincproblémás emberek számára készített – “nyerjük vissza az elveszett mozgástartományt” videóm és oktatóanyagom után egy kicsit szeretném az érem másik oldalát is bemutatni – és elindulni az instapózolás és a túlzó mozgástartomány építés hatásainak elemzése felé – ahol a jóból nagyon könnyen megárthat a sok…

📌 Érdemes megnézni a videót ha:

– sok derékfájóssal találkozol
– gyermekekkel vagy élsportolókkal foglalkozol.
– vagy ha irigykedtél már az instán pózoló (túl) rugalmas modellekre.

0 Shares

  • Nagyon hasznos téma! Nem győzöm edzői munkám során hangsúlyozni a tartás fontosságát. Köszönöm a mélyebb háttért hozzá! 💪🤘🙂

  • {"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
    >